Stanowisko do spraw ochrony środowiska - Zastępstwo
Urząd Gminy w Dobroniu poszukuje pracownika na zastępstwo na stanowisko do spraw ochrony środowiska.
OPIS STANOWISKA
Nazwa stanowiska: podinspektor ds. ochrony środowiska
Rodzaj umowy o pracę: umowa o pracę na zastępstwo, do 31 grudnia 2014 roku
Wymagane wykształcenie: ukończone studia wyższe
ZAKRES CZYNNOŚCI
1. Wykonywanie czynności:
- w zakresie ochrony i kształtowania środowiska oraz utrzymania czystości i porządku w gminie,
- w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
- nałożonych na gminę przez ustawę Prawo Energetyczne, a w szczególności dotyczące udziału w opracowywaniu programu rozwoju sieci energetycznych i gazowych.
WYMAGANIA
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w zakresie ochrony środowiska.
5. Doświadczenie w pracy na stanowisku samorządowym.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
7. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANE DOKUMENTY
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane umiejętności.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Dokumenty potwierdzające przebieg pracy zawodowej.
- Oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, dotyczące posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, niezbędnych do celów rekrutacji.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)”.
- Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wybrany w naborze będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie zawierające informację o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego na koszt kandydata.
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres pocztowy: Urząd Gminy w Dobroniu, ul. 11 Listopada 9, 95 – 082 Dobroń z dopiskiem „OFERTA PRACY”.
Dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione nie będą odsyłane kandydatom.
Dokumenty nie odebrane przez kandydatów w ciągu jednego miesiąca, zostaną protokolarnie zniszczone.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Cieślak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Cieślak |
Data wprowadzenia: | 2014-01-22 11:32:01 |
Opublikował: | Marcin Cieślak |
Data publikacji: | 2014-01-22 11:38:07 |
Ostatnia zmiana: | 2014-01-22 11:38:20 |
Ilość wyświetleń: | 1972 |