Urząd Gminy w Dobroniu poszukuje pracownika na zastępstwo na stanowisko do spraw ochrony środowiska. 

OPIS  STANOWISKA

Nazwa stanowiska:   podinspektor ds. ochrony środowiska

Rodzaj umowy o pracę:   umowa o pracę na zastępstwo, do 31 grudnia 2014 roku

Wymagane wykształcenie: ukończone studia wyższe

 

ZAKRES CZYNNOŚCI

      1.  Wykonywanie czynności:

-  w  zakresie ochrony i kształtowania środowiska oraz utrzymania czystości i    porządku  w gminie,

-  w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,

-  nałożonych na gminę przez ustawę Prawo Energetyczne, a w szczególności dotyczące   udziału w opracowywaniu programu rozwoju sieci energetycznych  i gazowych.

WYMAGANIA 

1.      Obywatelstwo polskie.

2.      Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3.      Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4.      Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w zakresie ochrony środowiska.

5.      Doświadczenie w pracy na stanowisku samorządowym.

6.      Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym

7.      Nieposzlakowana opinia.

 WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Życiorys (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane umiejętności.
  4. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  5. Dokumenty potwierdzające przebieg pracy zawodowej.
  6. Oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną, dotyczące posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw  publicznych oraz niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, niezbędnych do celów rekrutacji.
  8. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)”.
  9. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wybrany w naborze będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie zawierające informację o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego na koszt kandydata.

MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres pocztowy: Urząd Gminy w Dobroniu, ul. 11 Listopada 9,  95 – 082 Dobroń  z dopiskiem „OFERTA PRACY”.

 

Dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione nie będą odsyłane kandydatom.

Dokumenty nie odebrane przez kandydatów w ciągu jednego miesiąca, zostaną protokolarnie zniszczone.