Dobron: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkól podstawowych z terenu Gminy Dobron - doposazenie bazy dydaktycznej.
Numer ogloszenia: 206879 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGLOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogloszenia: obowiazkowe.

Ogloszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJACY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobron , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobron, woj. lódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorzadowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRESLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajacego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkól podstawowych z terenu Gminy Dobron - doposazenie bazy dydaktycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okreslenie przedmiotu oraz wielkosci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbednych do prowadzenia zajec dodatkowych w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Dobron wspólfinansowanego ze srodków Europejskiego Funduszu Spolecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki, Dzialanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakosci uslug edukacyjnych swiadczonych w systemie oswiaty, Poddzialanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszanie róznic w jakosci uslug edukacyjnych, realizowanego w szkolach podstawowych na terenie gminy dobron. Zakres dostawy obejmuje nastepujace szkoly: Szkola Podstawowa w Dobroniu, Szkola Podstawowa w Chechle, Szkola Podstawowa w Mogilnie Duzym. Wszystkie pomoce dydaktyczne musza byc fabrycznie nowe, wolne od wad i dopuszczone do stosowania w placówkach oswiatowych oraz posiadac odpowiednie atesty, certyfikaty, swiadectwa jakosci oraz spelniac wszelkie wymogi okreslone obowiazujacymi przepisami prawnymi. Wykonawca poniesie wszelkie koszty z tytulu nalezytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególnosci: dostarczenia, zaladunku i rozladunku, ubezpieczenia towaru w trakcie transportu do momentu odbioru przez zamawiajacego, gwarancji jakosci na dostarczony towar. Szczególowy zakres zamówienia zawarty jest w zalaczniku nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje sie udzielenie zamówien uzupelniajacych: nie.

II.1.5) Wspólny Slownik Zamówien (CPV): 39.16.21.00-6, 36.12.00.00-8, 30.21.32.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty czesciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakonczenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje sie udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIALU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPELNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, jezeli przepisy prawa nakladaja obowiazek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

o    Oceny spelniania tego warunku zamawiajacy dokona poprzez sprawdzenie oswiadczenia zlozonego przez wykonawce na podstawie artykulu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych

·         III.3.2) Wiedza i doswiadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

o    Wykonawca spelni ten warunek, jesli wykonal w okresie ostatnich 3 lat przed uplywem terminu skladania ofert, a jezeli okres prowadzenia dziallnosci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedna dostawe pomocy dydaktycznych o wartosci nie mniejszej niz 50 000 zl. Ocena spelniania tego warunku nastapi na podstawie przedlozonego wykazu dostaw z podaniem odbiorców, przedmiotu, wartosci, daty wykonania oraz zalzczeniem dokumentu potwierdzajacego, ze dostawy zostaly wykonane nalezycie.

·         III.3.3) Potencjal techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

o    Oceny spelniania tego warunku zamawiajacy dokona poprzez sprawdzenie oswiadczenia zlozonego przez wykonawce na podstawie artykulu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

o    Oceny spelniania tego warunku zamawiajacy dokona poprzez sprawdzenie oswiadczenia zlozonego przez wykonawce na podstawie artykulu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

o    Oceny spelniania tego warunku zamawiajacy dokona poprzez sprawdzenie oswiadczenia zlozonego przez wykonawce na podstawie artykulu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych

III.4) INFORMACJA O OSWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPELNIANIA WARUNKÓW UDZIALU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spelniania przez wykonawce warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oswiadczenia o spelnieniu warunków udzialu w postepowaniu, nalezy przedlozyc:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku swiadczen okresowych lub ciaglych równiez wykonywanych, dostaw lub uslug w zakresie niezbednym do wykazania spelniania warunku wiedzy i doswiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed uplywem terminu skladania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu, a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz zalaczeniem dokumentu potwierdzajacego, ze te dostawy lub uslugi zostaly wykonane lub sa wykonywane nalezycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nalezy przedlozyc:

·         oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualne zaswiadczenie wlasciwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków lub zaswiadczenie, ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert

·         aktualne zaswiadczenie wlasciwego oddzialu Zakladu Ubezpieczen Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spolecznego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z oplacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne, lub potwierdzenie, ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedklada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania potwierdzajacy, ze:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadlosci - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, oplat, skladek na ubezpieczenie spoleczne i zdrowotne albo ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawiony nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert

·         III.4.3.2) zaswiadczenie wlasciwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycza, w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert - albo oswiadczenie zlozone przed notariuszem, wlasciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, jezeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie takiego zaswiadczenia

III.7) Czy ogranicza sie mozliwosc ubiegania sie o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowia osoby niepelnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najnizsza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bedzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje sie istotne zmiany postanowien zawartej umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowien umowy oraz okreslenie warunków zmian

Zmiana postanowien zawartej umowy w stosunku do tresci oferty moze nastapic w nastepujacych okolicznosciach: zmianie powszechnie obowiazujacych przepisów prawa majacych wplyw na rwalizacje przedmiotu zamówienia; zaistnienia, po zawarciu umowy, sily wyzszej unimozliwiajacej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ; zaistnienia okolicznosci lezacych po stronie zamawiajacego, w szczególnosci spowodowanych sytuacja finansowa wynikajaca ze zmiany zawartej umowy o dofinansowanie projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostepna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bip.net.pl
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia mozna uzyskac pod adresem: Urzad Gminy w Dobroniu, ul 11 Listopada 9, 95-082 Dobron pok. 5B.

IV.4.4) Termin skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Dobroniu, ul 11 Listopada 9, 95-082 Dobron pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin zwiazania oferta: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skladania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczace finansowania projektu/programu ze srodków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z gminy dobron wspólfinansowany ze srodków Europejskiego Funduszu Spolecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki, Dzialanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakosci uslug edukacyjnych swiadczonych w systemie oswiaty, Poddzialanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszanie róznic w jakosci uslug edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje sie uniewaznienie postepowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania srodków pochodzacych z budzetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajacych zwrotowi srodków z pomocy udzielonej przez panstwa czlonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mialy byc przeznaczone na sfinansowanie calosci lub czesci zamówienia: tak