Adres strony internetowej, na której Zamawiajacy udostepnia Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia:

Dobron: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III Szkoly Podstawowej w Dobroniu - zajecia dodatkowe
Numer ogloszenia: 198313 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGLOSZENIE O ZAMÓWIENIU - uslugi

Zamieszczanie ogloszenia: nieobowiazkowe

Ogloszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJACY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobron , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobron, woj. lódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorzadowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKRESLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajacego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III Szkoly Podstawowej w Dobroniu - zajecia dodatkowe.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: uslugi.

    II.1.3) Okreslenie przedmiotu oraz wielkosci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajec dodatkowych wspierajacych indywidualizacje procesu dydaktycznego w Szkole podstawowej w Dobroniu w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Dobron wspólfinansowanego ze srodków Europejskiego Funduszu Spolecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki. Zajecia z uczestnikami projektu prowadzone beda na terenie Szkoly Podstawowej w Dobroniu wedlug harmonogramu opracowanego przez osoby swiadczace uslugi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoly. Wspólny slownik zamówien (kody CPV): 80.00.00.00-4 uslugi edukacyjne i szkoleniowe. 2. Zakres, ilosc i rodzaj zajec w I i II semestrze okreslaja szczególowe zadania stanowiace czesci zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajec przewiduje sie jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje nastepujace czesci: 1) zajecia dla dzieci ze specyficznymi trudnosciami w czytaniu i pisaniu, w tym takze zagrozone ryzykiem dysleksji: - I semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) - 8 godzin, II semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) - 22 godziny. Razem 30 godzin dla max. 7 uczniów. 2) zajecia dla dzieci z trudnosciami w zdobywaniu umiejetnosci matematycznych. I semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) - 8 godzin, II semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) - 22 godziny. Razem 30 godzin dla max. 7 uczniów. 3) zajecia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - I semestr 2012/2013 I grupa (4 uczniów) - 8 godzin, II semestr 2012/2013 I grupa (4 uczniów) - 22 godziny. Razem 30 godzin dla max. 4 uczniów 4) zajecia rozwijajace zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzglednieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - I semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) - 6 godzin, II semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) - 24 godziny. Razem 30 godzin dla max. 7 uczniów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje lacznie: - przeprowadzenie 90 godzin zajec dla dzieci z trudnosciami, - przeprowadzenie 30 godzin zajec dla dzieci szczególnie uzdolnionych. Zajecia w kazdej grupie beda sie odbywaly minimum jedna godzine w tygodniu. Zajecia nie beda realizowane z karty nauczyciela. 4. Szczególowy harmonogram realizacji zajec dodatkowych zostanie sporzadzony po wylonieniu wykonawcy(ców) w porozumieniu z dyrektorem szkoly. Jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut. 5. Zamawiajacy dopuszcza mozliwosc skladania ofert czesciowych na jedna lub wieksza liczbe wymienionych w niniejszej Specyfikacji czterech czesci zamówienia..

    II.1.4) Czy przewiduje sie udzielenie zamówien uzupelniajacych: nie.

    II.1.5) Wspólny Slownik Zamówien (CPV): 80.00.00.00-4.

    II.1.6) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty czesciowej: tak, liczba czesci: 4.

    II.1.7) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakonczenie: 30.06.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje sie udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIALU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPELNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, jezeli przepisy prawa nakladaja obowiazek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Wykonawcy ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia powinni posiadac wyksztalcenie wyzsze oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wyzej wymienionych rodzajów zajec na poziomie szkoly podstawowej okreslone w Rozporzadzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczególowych kwalifikacji wymaganych od nauczyciela oraz okreslenia szkól i wypadków, w których mozna zatrudnic nauczycieli nie majacych wyzszego wyksztalcenia lub ukonczonego zakladu ksztalcenia nauczycieli (Dz.U. Nr 50, poz. 400 z pózn. zm. ). Dla poszczególnych czesci postepowania : - zajecia dla dzieci ze specyficznymi trudnosciami w czytaniu i pisaniu, w tym takze zagrozonych ryzykiem dysleksji - kwalifikacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej; - zajecia logopedyczne - kwalifikacje w zakresie logopedii ; - zajecia dla dzieci z trudnosciami w zdobywaniu umiejetnosci matematycznych - studia w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej; - zajecia rozwijajace zdolnosci matematyczno-przyrodnicze - studia w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej; - zajecia dla dzieci z zaburzeniami zdolnosci komunikacji spolecznej- kwalifikacje w zakresie pedagogiki specjalnej, psychologii, terapii pedagogicznej;

    • III.3.2) Wiedza i doswiadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie

    • III.3.3) Potencjal techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Wykonawca ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia powinien wykazac, ze dysponuje osoba/osobami, które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadaja wyksztalcenie wyzsze uprawniajace do nauczania w/w zajec w szkole podstawowej oraz co najmniej stopien awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy. Ocena spelniania tego warunku nastapi na podstawie przedlozonego przez Wykonawce wykazu osób, który powinien zawierac szczególowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych oraz doswiadczenia niezbednego do wykonania zamówienia.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie

    III.4) INFORMACJA O OSWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPELNIANIA WARUNKÓW UDZIALU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spelniania przez wykonawce warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oswiadczenia o spelnieniu warunków udzialu w postepowaniu, nalezy przedlozyc:

      • wykaz osób, które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia, w szczególnosci odpowiedzialnych za swiadczenie uslug, kontrole jakosci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doswiadczenia i wyksztalcenia niezbednych dla wykonania zamówienia, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami
      • oswiadczenie, ze osoby, które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia, posiadaja wymagane uprawnienia, jezeli ustawy nakladaja obowiazek posiadania takich uprawnien
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nalezy przedlozyc:

      • oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedklada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania potwierdzajacy, ze:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadlosci - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert
    • III.4.3.2) zaswiadczenie wlasciwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycza, w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert - albo oswiadczenie zlozone przed notariuszem, wlasciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, jezeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie takiego zaswiadczenia

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    W przypadku skladania oferty wspólnej pelnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postepowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy.

    III.7) Czy ogranicza sie mozliwosc ubiegania sie o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowia osoby niepelnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najnizsza cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona bedzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje sie istotne zmiany postanowien zawartej umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowien umowy oraz okreslenie warunków zmian

    Zamawiajacy przewiduje mozliwosc dokonania zmiany postanowien w umowie, jezeli nastapi uzasadniona koniecznosc zmiany osób prowadzacych zajecia pod warunkiem, ze osoba zastepujaca spelni okreslone w SIWZ wymagania. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajec w przypadku zaistnienia okolicznosci niemozliwych do przewidzenia w chwili uzgadniania pierwotnego harmonogramu. Zmiana harmonogramu nastapi w uzgodnieniu z wykonawca i dyrektorem szkoly.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostepna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bip.net.pl
    Specyfikacje istotnych warunków zamówienia mozna uzyskac pod adresem: Urzad Gminy w Dobroniu, 95-082 Dobron, ul. 11 Listopada 9, pok. 5B.

    IV.4.4) Termin skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Dobroniu, 95-082 Dobron, ul. 11 Listopada 9, pok. 1 (sekretariat).

    IV.4.5) Termin zwiazania oferta: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skladania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczace finansowania projektu/programu ze srodków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Dobron wspólfinansowany ze srodków Europejskiego Funduszu Spolecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki, Dzialanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnieniewysokich jakosci uslug edukacyjnych swiadczonych w systemie oswiaty, Poddzialanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszenie róznic w jakosci uslug edukacyjnych..

    IV.4.17) Czy przewiduje sie uniewaznienie postepowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania srodków pochodzacych z budzetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajacych zwrotowi srodków z pomocy udzielonej przez panstwa czlonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mialy byc przeznaczone na sfinansowanie calosci lub czesci zamówienia: tak