Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Dobroń: Wykonanie nakładki asfaltowej na drogach Gminy Dobroń Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki asfaltowej na drogach Gminy Dobroń. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu fragmentów dróg gminnych, polegającego na wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralnoasfaltową z wbudowaniem mechanicznym i ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. W zakresie zamówienia zawiera się Zakup masy wyrównawczej asfaltowej, asfaltobetonu stosowanego na drogach oraz emulsji asfaltowej, Dostarczenie materiałów na drogi w Gminie Dobroń, wskazane przez Zamawiającego.Wbudowanie dostarczonego materiału, ułożenie i utwardzenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Ilość dróg objętych zamówieniem wynosi, nakładka grubości 4 cm około 7685 m2 nakładka o grubości 3 cm 1575 m2 to jest, Dobroń ul. Łąkowa 310, 4 m, 4 cm 1270 m2, działka nr 78 obręb 4,1 zjazd i włączenie do drogi powiatowej nr 4912E,regulacja skrzynek do zasuw wodociągowych w ilości 11 szt.Dobroń ul. Zielona 245 m , 4,00 m, 4 1020 m2, działka nr 844 obręb 6, 2 wjazdy, włączenie do ul. Zakrzewki i ul. Poprzecznej, wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilość 5 szt. w tym 3 teleskopowe,Dobroń ul. Odrodzenia 345m, 4,00 m, 4 cm 1420m2, działka nr 777 obręb 6, włączenie do drogi powiatowej 1249E i ul. Poprzecznej, wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilość 5 szt.,Chechło Drugie ul. Zielona 360m, 4,00 m, 4 cm 1500m2, działki nr 169,211,382 obręb 3, włączenie do ul. Lipowej i ul. Poprzecznej i 4 zjazdy do ulic bocznych wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilości 10 szt. w tym dwie teleskopowe,wykonanie regulacji skrzynek do zasuw wodociągowych w ilości 10 szt. Wymysłów Francuski 550m, 4,5m, 4 cm 2475m2 działka nr 101,7 obręb 15, wykonanie regulacji skrzynek do zasuw wodociągowych 3 szt. Chechło Drugie ul. Kosobudzka 390 m, 3,5 m, 3 cm 1575m2 działka nr 243,4 obręb 3, wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilość 7,Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym, Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu deklarację zgodności lub certyfikat, jakości stosowanych materiałów,Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami,Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie;zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania, prowadzonych prac,w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich;przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał;utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów, jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, itp. na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót.Wykonawca powinien dysponować sprawnym technicznie, potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:czyszczenie uszkodzonych miejsc z kurzu, piasku, luźnego materiału itp. poprzez oczyszczenie szczotką mechaniczną,oczyszczenie nawierzchni,przepłukiwanie wodą, w miejscach mocno zakurzonych i skropienie między warstwowe emulsją asfaltową w ilości około 0,7 kg,m2, Remont i wyrównanie nawierzchni istniejącej nawierzchni przy użyciu rozkładarki do asfaltu mieszanką mineralno-bitumiczną w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w ilości 40 kg,m2.Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralnobitumicznych warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm z wyłączeniem ul. Kosobudzkiej w Chechle Drugim gdzie warstwa ścieralna po zagęszczeniu wyniesie nie mniej niż 3 cm.Odbioru robót dokonuje Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę. Z czynności odbioru sporządza się protokół z uwzględnieniem obmiaru powierzchni wykonanych robót i ilości wbudowanego materiału,Zakończenie zleconych robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania prac, wykryciu wad komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych, Na wykonane roboty remontowe Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy.Rozliczenie wykonanych robot nastąpi po ich odbiorze. Wykonawca za zrealizowane prace wystawi faktury odrębnie na każdy odcinek po bezusterkowym odbiorze wykonanych prac.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.ug.gov.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń pk. nr 1 sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 133968 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dobron.ug.gov.pl.