OPIS STANOWISKA
Nazwa stanowiska: podinspektor ds. ochrony środowiska
Rodzaj umowy o pracę: umowa o pracę na zastępstwo, do 31 grudnia 2014 roku
Wymagane wykształcenie: ukończone studia wyższe
ZAKRES CZYNNOŚCI
1. Wykonywanie czynności:
- w zakresie ochrony i kształtowania środowiska oraz utrzymania czystości i porządku w gminie,
- w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
- nałożonych na gminę przez ustawę Prawo Energetyczne, a w szczególności dotyczące udziału w opracowywaniu programu rozwoju sieci energetycznych i gazowych.
WYMAGANIA
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w zakresie ochrony środowiska.
5. Doświadczenie w pracy na stanowisku samorządowym.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
7. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANE DOKUMENTY
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres pocztowy: Urząd Gminy w Dobroniu, ul. 11 Listopada 9, 95 – 082 Dobroń z dopiskiem „OFERTA PRACY”.
Dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione nie będą odsyłane kandydatom.
Dokumenty nie odebrane przez kandydatów w ciągu jednego miesiąca, zostaną protokolarnie zniszczone.
ogłoszenie - na zastępstwo (37.5kB) |
Źródło informacji: | Marcin Cieślak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Cieślak |
Data wprowadzenia: | 2014-01-22 11:32:01 |
Opublikował: | Marcin Cieślak |
Data publikacji: | 2014-01-22 11:38:07 |
Ostatnia zmiana: | 2014-01-22 11:38:20 |
Ilość wyświetleń: | 1981 |