OPIS STANOWISKA
Nazwa stanowiska: podinspektor ds. ochrony środowiska
Rodzaj umowy o pracę: umowa o pracę na zastępstwo, do 31 grudnia 2013 roku
ZAKRES CZYNNOŚCI
1. Wykonywanie czynności:
- w zakresie ochrony i kształtowania środowiska oraz utrzymania czystości i porządku w gminie,
- w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
- nałożonych na gminę przez ustawę Prawo Energetyczne, a w szczególności dotyczące udziału w opracowywaniu programu rozwoju sieci energetycznych i gazowych.
WYMAGANIA
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w zakresie ochrony środowiska.
5. Doświadczenie w pracy na stanowisku samorządowym.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
7. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANE DOKUMENTY
TERMIN SKŁADANIA OFERT
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 8 maja 2013 roku
w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres pocztowy: Urząd Gminy w Dobroniu, ul. 11 Listopada 9, 95 – 082 Dobroń z dopiskiem „OFERTA PRACY”.
Pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@dobron.ug.gov.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.
Dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione nie będą odsyłane kandydatom.
Dokumenty nie odebrane przez kandydatów w ciągu jednego miesiąca, zostaną protokolarnie zniszczone.
Źródło informacji: | Marcin Cieślak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Cieślak |
Data wprowadzenia: | 2013-04-26 10:21:28 |
Opublikował: | Marcin Cieślak |
Data publikacji: | 2013-04-26 10:24:31 |
Ostatnia zmiana: | 2013-04-29 13:39:09 |
Ilość wyświetleń: | 4874 |