Dobroń: Zmiana układu funkcjonalnego
pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Mogilnie Dużym na potrzeby Filii
Publicznego Przedszkola w Dobroniu
Numer ogłoszenia: 232732 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201702 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Mogilnie Dużym na potrzeby Filii Publicznego Przedszkola w Dobroniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Mogilnie Dużym na potrzeby Filii Publicznego Przedszkola w Dobroniu. Roboty budowlane obejmować będą następujące branże: budowlaną, instalacji: elektrycznej, wod.-kan. i CO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączonej do niniejszej specyfikacji dokumentacji technicznej w formie projektu architektoniczno-budowlanego obejmującego wszystkie branże, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano-instalacyjnych oraz kosztorysach przedmiarowych i przedmiarze robót. 2. Do zakresu robót należy ponadto : a) urządzenie zaplecza budowy; b) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, c) pokrycie kosztów związanych z poborem energii i wody na potrzeby prowadzonego zadania; d) wykonanie zadania zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. e) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.50.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.22.35.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-6, 45.33.11.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194728,32
Oferta z najniższą ceną: 194728,32 / Oferta z najwyższą ceną: 194728,32
Waluta: PLN.