Wójt Gminy Dobroń
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
od dnia 1 lipca 2010 roku
w Urzędzie Gminy w Dobroniu

nazwa stanowiska: młodszy referent do spraw księgowości budżetowej
wymiar czasu pracy:   pełny etat

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie - minimum średnie
    2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
    3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
    4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, 
    5. obsługa komputera,
    6. nieposzlakowana opinia.
  2. Preferowane cechy osobowościowe kandydata:
    1. pracowitość, uczciwość, odpowiedzialność, samodzielność,
    2. umiejętność pracy w zespole,
    3. komunikatywność.
  3. Doświadczenie zawodowe:
    preferowane doświadczenie w pracy w księgowości  (księgowość budżetowa).
  4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Księgowanie wydatków oświaty, bieżąca analiza ich realizacji, celem niedopuszczenia do przekroczeń planowanych wydatków w poszczególnych paragrafach, rozdziałach i działach klasyfikacji budżetowej.
    2. Księgowanie sum depozytowych.
    3. Prowadzenie ksiąg środków trwałych Urzędu Gminy oraz jednostek podległych.
    4. Sporządzanie protokołów OT, PT środków trwałych, ustalanie stawek amortyzacyjnych, wyliczanie rocznej amortyzacji oraz sporządzanie sprawozdań do GUS.
    5. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, przygotowanie ich do wypłaty zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.
    6. Sporządzanie sprawozdań Rb-Ws o wydatkach strukturalnych ponoszonych  przez Urząd Gminy w Dobroniu oraz jednostki organizacyjne.
    7. Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz ocen i analiz.
    8. Ubezpieczanie majątku Gminy oraz jednostek podległych.
    9. Prowadzenie rejestru umów wieloletnich i jednorocznych.
    10. Prowadzenie rejestru polis ubezpieczeniowych oraz ich wznawianie.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV)
    2. list motywacyjny
    3. ewentualne kserokopie świadectw pracy
    4. kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
    6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
    7. ewentualne referencje

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  lub przesłać na adres pocztowy:
do dnia 30 czerwca 2010 roku
pod adresem:
Urząd Gminy w Dobroniu,
ul.  11 Listopada 9,  (sekretariat)
95 - 082 Dobroń
z dopiskiem "OFERTA PRACY"
pocztą elektroniczną na adres:
sekretariat@dobron.ug.gov.pl
w przypadku posiadanych uprawnień  do  podpisu elektronicznego.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.dobron.ug.gov.pl/  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Dobroniu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 10, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dn. 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".

Dobroń, dnia 14 czerwca 2010 roku