Wójt Gminy Dobroń
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
od dnia 1 lipca 2010 roku
w Urzędzie Gminy w Dobroniu
nazwa stanowiska: młodszy referent do spraw księgowości budżetowej
wymiar czasu pracy: pełny etat
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie - minimum średnie
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- obsługa komputera,
- nieposzlakowana opinia.
- Preferowane cechy osobowościowe kandydata:
- pracowitość, uczciwość, odpowiedzialność, samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
- Doświadczenie zawodowe:
preferowane doświadczenie w pracy w księgowości (księgowość budżetowa). - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Księgowanie wydatków oświaty, bieżąca analiza ich realizacji, celem niedopuszczenia do przekroczeń planowanych wydatków w poszczególnych paragrafach, rozdziałach i działach klasyfikacji budżetowej.
- Księgowanie sum depozytowych.
- Prowadzenie ksiąg środków trwałych Urzędu Gminy oraz jednostek podległych.
- Sporządzanie protokołów OT, PT środków trwałych, ustalanie stawek amortyzacyjnych, wyliczanie rocznej amortyzacji oraz sporządzanie sprawozdań do GUS.
- Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, przygotowanie ich do wypłaty zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.
- Sporządzanie sprawozdań Rb-Ws o wydatkach strukturalnych ponoszonych przez Urząd Gminy w Dobroniu oraz jednostki organizacyjne.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz ocen i analiz.
- Ubezpieczanie majątku Gminy oraz jednostek podległych.
- Prowadzenie rejestru umów wieloletnich i jednorocznych.
- Prowadzenie rejestru polis ubezpieczeniowych oraz ich wznawianie.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- ewentualne kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- ewentualne referencje
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać na adres pocztowy:
do dnia 30 czerwca 2010 roku
pod adresem:
Urząd Gminy w Dobroniu,
ul. 11 Listopada 9, (sekretariat)
95 - 082 Dobroń
z dopiskiem "OFERTA PRACY"
pocztą elektroniczną na adres:
sekretariat@dobron.ug.gov.pl
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.dobron.ug.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Dobroniu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 10, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dn. 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Dobroń, dnia 14 czerwca 2010 roku
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Teresa Agata |
Data utworzenia: | 2010-06-15 09:29:20 |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Rzepkowski |
Data wprowadzenia: | 2010-06-15 09:30:20 |
Opublikował: | Mariusz Rzepkowski |
Data publikacji: | 2010-06-15 09:38:23 |
Ostatnia zmiana: | 2010-06-15 09:38:59 |
Ilość wyświetleń: | 3895 |