Adres strony internetowej, na której Zamawiajacy udostepnia Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia:

Dobron: DOSTAWA KRUSZYWA NA UTWARDZENIE DRÓG GMINNYCH
Numer ogloszenia: 195173 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGLOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogloszenia: obowiazkowe.

Ogloszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJACY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobron , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobron, woj. lódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorzadowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKRESLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajacego: DOSTAWA KRUSZYWA NA UTWARDZENIE DRÓG GMINNYCH.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Okreslenie przedmiotu oraz wielkosci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw dolomitowych dopuszczonych do utwardzania nawierzchni dróg spelniajacych polskie i europejskie normy poparte certyfikatami i badaniami labolatoryjnymi ,których frakcje dobrze sie klinuja i nie lasuja, w ilosci okolo 1200 ton wlasnym transportem wykonawcy. Dostawy odbywac sie beda sukcesywnie w miejsce wskazane przez Zamawiajacego/miejscowosc Dobron/ i w terminie uzgodnionym z Zamawiajacym .Dostawa obejmuje nastepujace frakcje: - 0 - 31,5 mm w ilosci 1200 ton Podane wyzej ilosci sa orientacyjne, które nalezy przyjac do ustalenia ceny oferty . Ilosci te moga ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia +/- 15%.

    II.1.4) Czy przewiduje sie udzielenie zamówien uzupelniajacych: nie.

    II.1.5) Wspólny Slownik Zamówien (CPV): 14.12.22.22-4.

    II.1.6) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty czesciowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakonczenie: 15.10.2012.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje sie udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIALU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPELNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, jezeli przepisy prawa nakladaja obowiazek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Ocena spelnienia warunków udzialu w postepowaniu dokonywana bedzie w oparciu o dokumenty okreslone w pkt.6 SIWZ zlozone przez wykonawce w niniejszym postepowaniu metoda warunku granicznego - spelnia/niespelna.

    • III.3.2) Wiedza i doswiadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Ocena spelnienia warunków udzialu w postepowaniu dokonywana bedzie w oparciu o dokumenty okreslone w pkt.6 SIWZ zlozone przez wykonawce w niniejszym postepowaniu metoda warunku granicznego - spelnia/niespelna.

    • III.3.3) Potencjal techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Ocena spelnienia warunków udzialu w postepowaniu dokonywana bedzie w oparciu o dokumenty okreslone w pkt.6 SIWZ zlozone przez wykonawce w niniejszym postepowaniu metoda warunku granicznego - spelnia/niespelna.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Ocena spelnienia warunków udzialu w postepowaniu dokonywana bedzie w oparciu o dokumenty okreslone w pkt.6 SIWZ zlozone przez wykonawce w niniejszym postepowaniu metoda warunku granicznego - spelnia/niespelna.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku

      • Ocena spelnienia warunków udzialu w postepowaniu dokonywana bedzie w oparciu o dokumenty okreslone w pkt.6 SIWZ zlozone przez wykonawce w niniejszym postepowaniu metoda warunku granicznego - spelnia/niespelna.

    III.4) INFORMACJA O OSWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPELNIANIA WARUNKÓW UDZIALU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spelniania przez wykonawce warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oswiadczenia o spelnieniu warunków udzialu w postepowaniu, nalezy przedlozyc:

    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nalezy przedlozyc:

      • oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualne zaswiadczenie wlasciwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków lub zaswiadczenie, ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert
      • aktualne zaswiadczenie wlasciwego oddzialu Zakladu Ubezpieczen Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spolecznego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z oplacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne, lub potwierdzenie, ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert
      • wykonawca powolujacy sie przy wykazywaniu spelniania warunków udzialu w postepowaniu na potencjal innych podmiotów, które beda braly udzial w realizacji czesci zamówienia, przedklada takze dokumenty dotyczace tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okreslonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedklada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania potwierdzajacy, ze:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadlosci - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, oplat, skladek na ubezpieczenie spoleczne i zdrowotne albo ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawiony nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJACYCH, ZE OFEROWANE DOSTAWY , USLUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJA OKRESLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, ze oferowane dostawy, uslugi lub roboty budowlane odpowiadaja okreslonym wymaganiom nalezy przedlozyc:

    • zaswiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakosci potwierdzajacego, ze dostarczane produkty odpowiadaja okreslonym normom lub specyfikacjom technicznym

    III.7) Czy ogranicza sie mozliwosc ubiegania sie o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowia osoby niepelnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najnizsza cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona bedzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje sie istotne zmiany postanowien zawartej umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostepna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bip.net.pl
    Specyfikacje istotnych warunków zamówienia mozna uzyskac pod adresem: Urzad Gminy w Dobroniu ul. 11 listopada 9, pok. nr 3..

    IV.4.4) Termin skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy w Dobroniu ul. 11 listopada 9, pok. nr 1 (sekretariat)..

    IV.4.5) Termin zwiazania oferta: do 21.10.2012.

    IV.4.17) Czy przewiduje sie uniewaznienie postepowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania srodków pochodzacych z budzetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajacych zwrotowi srodków z pomocy udzielonej przez panstwa czlonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mialy byc przeznaczone na sfinansowanie calosci lub czesci zamówienia: nie