Numer ogloszenia: 320492 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGLOSZENIE O ZAMÓWIENIU - uslugi
Zamieszczanie ogloszenia: nieobowiazkowe
Ogloszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJACY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobron , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobron, woj. lódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorzadowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRESLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajacego: Idywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkól podstawowych z terenu gminy Dobron - zajecia dodatkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: uslugi.
II.1.3) Okreslenie przedmiotu oraz wielkosci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajec dodatkowych wspierajacych indywidualizacje procesu dydaktycznego w szkolach podstawowych na terenie Gminy Dobron w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Dobron wspólfinansowanego ze srodków Europejskiego Funduszu Spolecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki. Zajecia z uczestnikami projektu prowadzone beda na terenie poszczególnych placówek, wedlug harmonogramu opracowanego przez osoby swiadczace uslugi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoly. Wspólny slownik zamówien ( kody CPV ): - 80.00.00.00- 4 -Uslugi edukacyjne i szkoleniowe 2. Zakres, ilosc i rodzaj zajec w poszczególnych szkolach na terenie Gminy okreslaja szczególowe zadania stanowiace czesci zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajec przewiduje sie jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje nastepujace czesci : 1) Szkola Podstawowa w Dobroniu a) zajecia dla dzieci ze specyficznymi trudnosciami w czytaniu i pisaniu, w tym takze zagrozone ryzykiem dysleksji : - I semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) -8 godz. , II semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów)- 22 godz. Razem 30 godzin dla max. 7 uczniów. b) zajecia dla dzieci z trudnosciami w zdobywaniu umiejetnosci matematycznych I semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) -8 godz., II semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów)- 22 godz. Razem 30 godzin dla max.7 uczniów c) zajecia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - I semestr 2012/2013 I grupa ( 4 uczniów )- 8 godz., II semestr 2012/2013 I grup ( 4 uczniów) - 22 godz. Razem 30 godzin dla max. 4 uczniów d) zajecia rozwijajace zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzglednieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - I semestr 2012/2013 I grupa ( 7 uczniów ) - 6 godz. , II semestr 2012/2013 I grupa ( 7 uczniów ) - 24 godz. Razem 30 godzin dla max. 7 uczniów. 2. Szkola Podstawowa w Chechle : a) zajecia dla dzieci ze specyficznymi trudnosciami w czytaniu i pisaniu, w tym takze zagrozone ryzykiem dysleksji : - I semestr 2012/2013 I grupa ( 7 uczniów )- 10 godz. , II semestr 2012/2013 I grupa (7 uczniów) - 20 godz. Razem 30 godzin. dla max. 7 uczniów. b) zajecia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji spolecznej : - I semestr 2012/2013 I grupa ( 6 uczniów) -10 godz. , II semestr 2012/2013 I grupa ( 6 uczniów) - 20 godz. Razem 30 godzin dla max. 6 uczniów. c) zajecia rozwijajace zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzglednieniem nauk matematyczno-przyrodniczych : - I semestr 2012/2013 I grupa ( 7 uczniów ) - 10 godz. , II semestr 2012/2013 I grupa ( 7 uczniów )- 20 godz. Razem 30 godzin dla max. 7 uczniów. 3.Szkola Podstawowa w Mogilnie Duzym : a) zajecia dla dzieci ze specyficznymi trudnosciami w czytaniu i pisaniu, w tym takze zagrozone ryzykiem dysleksji - I semestr 2012/2013 I grupa ( 5 uczniów )- 8 godz. , II semestr 2012/2013 I grupa ( 5 uczniów ) - 22 godz. Razem 30 godzin. dla max. 5 uczniów. b) zajecia dla dzieci z trudnosciami w zdobywaniu umiejetnosci matematycznych - I semestr 2012/2013 I grupa (4 uczniów)- 8 godz., II semestr 2012/2013 I grupa ( 4 uczniów ) - 22 godz. Razem 30 godzin dla max. 4 uczniów. c) zajecia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - I semestr 2012/2013 I grupa ( 3 uczniów )- 8 godz., II semestr 2012/2013 I grupa ( 3 uczniów) - 22 godz. Razem 30 godzin dla max. 3 uczniów d) zajecia rozwijajace zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzglednieniem nauk matematyczno-przyrodniczych : - I semestr 2012/2013 I grupa ( 2 uczniów ) - 6 godz. , II semestr 2012/2013 I grupa ( 2 uczniów )- 24 godz. Razem 30 godzin dla max. 2 uczniów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje lacznie we wszystkich szkolach : - przeprowadzenie 240 godzin zajec dla dzieci z trudnosciami, - przeprowadzenie 90 godzin zajec dla dzieci szczególnie uzdolnionych. Zajecia w kazdej grupie beda sie odbywaly minimum 1 godzine w tygodniu. Zajecia nie beda realizowane z Karty Nauczyciela. 4.Szczególowy harmonogram realizacji zajec dodatkowych zostanie sporzadzony po wylonieniu Wykonawcy(ców) w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych szkól. 1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut. 5.Zamawiajacy dopuszcza mozliwosc skladania ofert czesciowych na jedna lub wieksza liczbe wymienionych w niniejszej Specyfikacji czesci zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje sie udzielenie zamówien uzupelniajacych: nie.
II.1.5) Wspólny Slownik Zamówien (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty czesciowej: tak, liczba czesci: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza sie zlozenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakonczenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje sie udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIALU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPELNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, jezeli przepisy prawa nakladaja obowiazek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku
o Wykonawcy ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia powinni posiadac wyksztalcenie wyzsze oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wyzej wymienionych rodzajów zajec na poziomie szkoly podstawowej okreslone w Rozporzadzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczególowych kwalifikacji wymaganych od nauczyciela oraz okreslenia szkól i wypadków, w których mozna zatrudnic nauczycieli nie majacych wyzszego wyksztalcenia lub ukonczonego zakladu ksztalcenia nauczycieli (Dz.U. Nr 50, poz. 400 z pózn. zm. ). Dla poszczególnych czesci postepowania : - zajecia dla dzieci ze specyficznymi trudnosciami w czytaniu i pisaniu, w tym takze zagrozonych ryzykiem dysleksji - kwalifikacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej; - zajecia logopedyczne - kwalifikacje w zakresie logopedii ; - zajecia dla dzieci z trudnosciami w zdobywaniu umiejetnosci matematycznych - studia w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej; - zajecia rozwijajace zdolnosci matematyczno-przyrodnicze - studia w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej; - zajecia dla dzieci z zaburzeniami zdolnosci komunikacji spolecznej- kwalifikacje w zakresie pedagogiki specjalnej, psychologii, terapii pedagogicznej;
· III.3.2) Wiedza i doswiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku
o Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie
· III.3.3) Potencjal techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku
o Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku
o Wykonawca ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia powinien wykazac, ze dysponuje osoba/osobami, które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadaja wyksztalcenie wyzsze uprawniajace do nauczania w/w zajec w szkole podstawowej oraz co najmniej stopien awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy. Ocena spelniania tego warunku nastapi na podstawie przedlozonego przez Wykonawce wykazu osób, który powinien zawierac szczególowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych oraz doswiadczenia niezbednego do wykonania zamówienia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spelniania tego warunku
o Zamawiajacy nie wyznacza szczególowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OSWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPELNIANIA WARUNKÓW UDZIALU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spelniania przez wykonawce warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oswiadczenia o spelnieniu warunków udzialu w postepowaniu, nalezy przedlozyc:
· wykaz osób, które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia, w szczególnosci odpowiedzialnych za swiadczenie uslug, kontrole jakosci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doswiadczenia i wyksztalcenia niezbednych dla wykonania zamówienia, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oswiadczenie, ze osoby, które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia, posiadaja wymagane uprawnienia, jezeli ustawy nakladaja obowiazek posiadania takich uprawnien
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nalezy przedlozyc:
· oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedklada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania potwierdzajacy, ze:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadlosci - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert
· III.4.3.2) zaswiadczenie wlasciwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycza, w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo skladania ofert - albo oswiadczenie zlozone przed notariuszem, wlasciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, jezeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie takiego zaswiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku skladania oferty wspólnej pelnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postepowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy.
III.7) Czy ogranicza sie mozliwosc ubiegania sie o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowia osoby niepelnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najnizsza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bedzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje sie istotne zmiany postanowien zawartej umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowien umowy oraz okreslenie warunków zmian
Zamawiajacy przewiduje mozliwosc dokonania zmiany postanowien w umowie , jezeli nastapi uzasadniona koniecznosc zmiany osób prowadzacych zajecia pod warunkiem, ze osoba zastepujaca spelni okreslone w SIWZ wymagania. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajec w przypadku zaistnienia okolicznosci niemozliwych do przewidzenia w chwili uzgadniania pierwotnego harmonogramu. Zmiana harmonogramu nastapi w uzgodnieniu z Wykonawca i dyrektorem szkoly, której zmiana dotyczy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostepna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bip.net.pl
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia mozna uzyskac pod adresem: Urzad Gminy w Dobroniu, 95-082 Dobron, ul 11 Listopada 9, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin skladania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Dobroniu, 95-082 Dobron, ul 11 Listopada 9, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin zwiazania oferta: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skladania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczace finansowania projektu/programu ze srodków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z gminy Dobron wspólfinansowany ze srodków Europejskiego Funduszu Spolecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki, Dzialanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakosci uslug edukacyjnych swiadczonych w systemie oswiaty, Poddzialanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszenie róznic w jakosci uslug edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje sie uniewaznienie postepowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania srodków pochodzacych z budzetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajacych zwrotowi srodków z pomocy udzielonej przez panstwa czlonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mialy byc przeznaczone na sfinansowanie calosci lub czesci zamówienia: tak