Podinspektor do spraw gospodarki komunalnej
Wójt Gminy Dobroń
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy w Dobroniu
95-082 Dobroń ul. 11 Listopada 9
nazwa stanowiska: podinspektor do spraw gospodarki komunalnej
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%
- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie -wyższe,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
f) nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
a) wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy o odpadach,
b) znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
c) doświadczenie w pracy związanej z dziedziną gospodarki odpadami komunalnymi,
d) umiejętność redagowania pism,
e) dobra znajomość pakietów Microsoft Office i Open Office,
f) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka).
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Przygotowanie, wdrożenie, obsługa i prowadzenie systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Dobroń, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawą o odpadach.
- Warunki pracy na stanowisku:
a) praca przy komputerze,
b) praca w pozycji siedzącej,
c) możliwa praca poza siedzibą urzędu ( wyjścia służbowe na terenie Gminy Dobroń).
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) ewentualne referencje,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do
dnia 20 sierpnia 2012 roku
w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres pocztowy:
Urząd Gminy w Dobroniu,
ul. 11 Listopada 9, 95 - 082 Dobroń
z dopiskiem "OFERTA PRACY"
pocztą elektroniczną na adres:
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://dobron.bip.net.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Dobroniu.
Dokumenty osób, które nie zakwalifikują się do dalszego etapu rekrutacji, zostaną odesłane pocztą.
Wójt Gminy Dobroń
(-) Robert Jarzębak
Dobroń, dnia 27 lipca 2012 roku
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Cieślak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Cieślak |
Data wprowadzenia: | 2012-07-27 13:33:19 |
Opublikował: | Marcin Cieślak |
Data publikacji: | 2012-07-27 13:33:43 |
Ostatnia zmiana: | 2012-09-11 14:52:24 |
Ilość wyświetleń: | 3490 |