Dobroń: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM ORAZ SZKÓŁ SPECJALNYCH Z TERENU GMINY DOBROŃ W LATACH SZKOLNYCH 2010/2011 I 2011/2012
Numer ogłoszenia: 214947 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM ORAZ SZKÓŁ SPECJALNYCH Z TERENU GMINY DOBROŃ W LATACH SZKOLNYCH 2010/2011 I 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe uczniów a) do szkół podstawowych i gimnazjum zamieszkałych w: - Markówce , Wymysłowie, Morgach - do Szkoły Podstawowej w Dobroniu i Publicznego Gimnazjum w Dobroniu; - Róży, Ldzaniu, Morgach - do Szkoły Podstawowej w Mogilnie Dużym i Publicznego Gimnazjum w Dobroniu; Orpelowie i Poleszynie do Szkoły Podstawowej w Mogilnie Dużym i Publicznego Gimnazjum w Dobroniu; - Chechle Drugim i Chechle Pierwszym ( od ulicy 15 Pułku Piechoty Wilków) do Publicznego Gimnazjum w Dobroniu; - Przybliżona liczba dowożonych uczniów - 280 uczniów. Dzienna trasa dowozu i odwozu - 324 km. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w harmonogramie dowozu uczniów stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. b) Oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych busem o minimalnej liczbie miejsc dla 7 pasażerów na trasie Mogilno Duże, Mogilno Małe, Poleszyn, Zakrzewki, Wincentów do Szkoły Specjalnej w Pabianicach, ul. Pułaskiego 8. Łączna liczba kilometrów w jedną stronę 62 km, łącznie dowóz i odwóz 124 km dziennie. Opiekę podczas przewozu uczniów zapewnia Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień w umowie , jeżeli nastąpi uzasadniona konieczność zmiany zakresu zamówienia, wykonania dodatkowych kursów, uzasadnionej zmiany trasy przewozu lub nastąpi uzasadniona konieczność zrezygnowania z wykonania niektórych przewozów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobron.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9 95-082 Dobroń pok. nr 1 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9 95-082 Dobroń pok. nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie