Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 201702-2014 z dnia 2014-06-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Dobroń
Przedmiotem zamówienia jest zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Mogilnie Dużym na potrzeby Filii Publicznego Przedszkola w Dobroniu. Roboty budowlane obejmować będą następujące branże: budowlaną, instalacji:...
Termin składania ofert: 2014-06-30

Dobroń: Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Mogilnie Dużym na potrzeby Filii Publicznego Przedszkola w Dobroniu
Numer ogłoszenia: 232732 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201702 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Mogilnie Dużym na potrzeby Filii Publicznego Przedszkola w Dobroniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Mogilnie Dużym na potrzeby Filii Publicznego Przedszkola w Dobroniu. Roboty budowlane obejmować będą następujące branże: budowlaną, instalacji: elektrycznej, wod.-kan. i CO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączonej do niniejszej specyfikacji dokumentacji technicznej w formie projektu architektoniczno-budowlanego obejmującego wszystkie branże, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano-instalacyjnych oraz kosztorysach przedmiarowych i przedmiarze robót. 2. Do zakresu robót należy ponadto : a) urządzenie zaplecza budowy; b) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, c) pokrycie kosztów związanych z poborem energii i wody na potrzeby prowadzonego zadania; d) wykonanie zadania zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. e) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.26.50.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.22.35.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-6, 45.33.11.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ