Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.dobron.ug.gov.pl


Dobroń: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Dobroń w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014
Numer ogłoszenia: 170310 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Dobroń w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych uczniów do szkół na terenie gminy Dobroń, tj. do Zespołu Szkół w Dobroniu, Szkoły Podstawowej w Mogilnie Dużym i Szkoły Podstawowej w Dobroniu. Świadczenie usług polegać będzie na dowozie uczniów w godzinach porannych i odwozie uczniów po zajęciach szkolnych. Orientacyjny plan dowozów i odwozów przedstawiony jest w załączniku Nr 8 do niniejszej SIWZ. Dojazd do przystanków początkowych i odjazd z przystanków końcowych po dziennym wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca pokrywa ze środków własnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy, godzin odjazdu autobusu oraz ilości uczniów przewożonych danym kursem, zwiększenia lub zmniejszenia liczby tras w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu, zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. Szczegółowe godziny przewozów należy ustalić z dyrektorami szkół. Szczegóły przewozów będą znane po ułożeniu planów lekcji w szkołach. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych w okresie dni wolnych od zajęć szkolnych. Zamawiający zastrzega sobie jednak wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w planie nauczania dodatkowych dni nauki, np. w sobotę. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie, iż z winy wykonawcy żaden kurs nie może by odwołany. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje 3 w pełni sprawnych autobusów o minimalnej licznie miejsc siedzących w dwóch autobusach 45 i jednym 54. Ponadto Wykonawca musi zapewni w pełni sprawny autobus zastępczy. Opiekę podczas dowozów nad uczniami sprawować będą wyznaczeni przez Zamawiającego opiekunowie. Przewozy nie mogą by realizowane jako kursy otwarte. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do: - dyspozycyjności w uzasadnionych przepadkach, tj. np.: uroczystości szkolne, rekolekcje, itp.; - pojazdy wykorzystywane do świadczenia usług przewozowych muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą; - pojazdy muszą być sprawne technicznie przez cały okres trwania umowy i muszą gwarantować maksimum bezpieczeństwa osób przewożonych; - utrzymania pojazdów w należytym porządku i czystości; -pojazdy winny by wyposażone w gaśnicę i apteczkę; - pojazdy winny by oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami a Wykonawca winien posiadać opłacone ubezpieczenie OC i NW przez cały okres trwania umowy na wszystkich uczestników przejazdu. Orientacyjna tygodniowa ilość km dowozu i odwozu wynosi 1217 km. Na życzenie Wykonawcy istnieje możliwość wizji lokalnej środkiem transportu Wykonawcy, po wcześniejszym ustaleniu terminu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dobron.ug.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9 95-082 Dobroń pok. nr 1 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie