Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych

Warunków Zamówienia:

www.dobron.ug.gov.pl

Dobroń: Zakup ciągnika oraz sprzętu do konserwacji i utrzymania rowów

melioracyjnych, zieleni przydrożnej na potrzeby Gminy Dobroń

Numer ogłoszenia: 460450 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie,

tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

· Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobron.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika oraz sprzętu do

konserwacji i utrzymania rowów melioracyjnych, zieleni przydrożnej na potrzeby Gminy

Dobroń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem

zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego [rok produkcji 2013], o

mocy 95 - 110 KM, wyposażonego w tylny trójpunktowy TUZ i dodatkowo w przedni TUZ,

kompletną kosiarkę wysięgnikową wraz z przystawką do odmulania rowów i rębarką do

gałęzi. Ciągnik musi posiadać deklarację zgodności WE oraz świadectwo homologacji

umożliwiające zarejestrowanie i poruszania po drogach publicznych w Polsce..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.31.00.00-2, 16.60.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w

dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU

DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,

jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

· III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności

jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy ciągników rolniczych

o mocy min. 100 KM, i urządzeń typu kosiarka wysięgnikowa z podaniem ich

wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem

dokumentów potwierdzających, że dostawy wykonano należycie.

· III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia.

· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Na podstawie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą

przedstawić dokumenty określone w części VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA

WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa

w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w

postępowaniu należy przedłożyć:

· potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub

czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w

szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również

wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed

upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz

których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy

zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że

wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie

prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1

ustawy, należy przedłożyć:

· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o

działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.

1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert;

· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał

przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -

wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania

wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

składania ofert;

· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie

zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub

potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub

rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji

właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o

udzielenie zamówienia albo składania ofert;

· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w

postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji

części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w

zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z

dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym,

że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE

DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM

WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają

określonym wymaganiom należy przedłożyć:

· próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których

autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie

zamawiającego;

· zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości

potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub

specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych

warunków zamówienia: www.dobron.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

www.dobron.ug.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub

ofert: 28.11.2013 godzina 09:00, miejsce: 95-082 Dobroń, ul. 11 Listopada 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania

ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w

przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz

niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie

Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone

na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie