Zamawiajacy:
Gmina Dobron

Tytul przetargu:
WYKONANIE NAKLADKI ASFALTOWEJ NA ISTNIEJACEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ NA DRODZE GMINNEJ W DOBRONIU

CPV:
45.23.31.40-2

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
1. O udzielenie zamówienie moga ubiegac sie Wykonawcy którzy spelniaja warunki okreslone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP. dotyczace:
1.1. posiadania uprawnien do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci , jezeli przepisy prawa nakladaja obowiazek ich posiadania ,

1.2. posiadania wiedzy i doswiadczenia : wykonawcy , którzy w okresie ostatnich pieciu lat przed uplywem terminu skladania ofert , a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy - w tym okresie , zrealizowali co najmniej 3 zadania odpowiadajace swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiacym przedmiot zamówienia,

1.3. dysponowania odpowiednim potencjalem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : wykonawcy , którzy dysponuja co najmniej jedna osoba posiadajaca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci drogowej lub odpowiadajace im wazne uprawnienia budowlane , które zostaly wydane na podstawie wczesniej obowiazujacych przepisów , a które uprawniaja do pelnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie,

1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.


Termin realizacji:
rozpoczecie 3 wrzesnia 2012 r., zakonczenie 15 wrzesnia 2012 r.

Osoba odpowiedzialna:
Krystyna Piekut, Józef Grobelny

Miejsce skladania ofert:
Urzad Gminy
95-082 Dobron ul. 11 Listopada 9
pokój nr 1 - sekretariat


Oferty mozna skladac do:
2012-08-13 godz: 09:30

Otwarcie ofert:
2012-08-13 godz: 09:40

Miejsce otwarcia ofert:
Urzad Gminy
95-082 Dobron ul. 11 Listopada 9
Pok.nr 3 sala konferencyjna


Kryteria wyboru:
najnizsza cena

Wadium:
nie dotyczy

Uwagi:


Firmy uczestniczace